مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 شهریور 1398 ساعت 14:032019-09-19دانش

بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی تبریز به استقبال دانشجویان ورودی جدید می رود


عطاءالله عطایی، مسئول ستاد استقبال از دانشجویان ورودی جدید بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی تبریز در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، - مسئول ستاد استقبال از دانشجویان ورودی جدید بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی تبریز از آمادگی این ستاد برای حضور دانشجویان جدید این دانشگاه خبر داد.

عطاءالله عطایی، مسئول ستاد استقبال از دانشجویان ورودی جدید بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی تبریز در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، با اشاره به برنامه های این ستاد گفت: با توجه به آغاز سال تحصیلی جدید و ثبت نام دانشجویان ورودی جدید در دانشگاه، بخش هایی مانند از من بپرس توسط ستاد استقبال در دانشگاه ایجاد می شود تا دانشجویان بتوانند مراحل ثبت نام در دانشکده مورد نظر خود را به راحتی طی کنند.

عطایی مطرح کرد: نفراتی در بخش های مختلف دانشکده ها برای راهنمایی دانشجویان ورودی جدید مستقر خواهند شد تا در صورت نیاز، روند مربوط به ثبت نام در دانشگاه را بیان کنند.

مسئول ستاد استقبال دانشجویی بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی تبریز با بیان اینکه از دانشجویان با ارائه بسته های فرهنگی و بروشور ها در مورد دانشگاه و اهمیت علم و دانش استقبال می شود، تاکید کرد: استقبال از دانشجویان در سطح دانشگاه از زمان ثبت نام در 31 شهریور ماه آغا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی تبریز به استقبال دانشجویان ورودی جدید می رود

بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی تبریز به استقبال دانشجویان ورودی جدید می رود