مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 شهریور 1398 ساعت 12:282019-09-19حوادث

سوءاستفاده از برند معروف برای توزیع 50تن برنج بی کیفیت در بازار


رییس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری افرادی که قصد داشتند بیش از 50 تن برنج قاچاق و بی کیفیت را در پوشش برندی معروف روانه بازار کنند، خبر داد.

- عکس تزیینی است رییس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری افرادی که قصد داشتند بیش از 50 تن برنج قاچاق و بی کیفیت را در پوشش برندی معروف روانه بازار کنند، خبر داد.

سردار کیوان ظهیری در گفت وگو با ایسنا در این باره گفت: مدتی پیش از طریق منابع اطلاعاتی خبری در خصوص فعالیت عده ای سودجو در یکی از انبارهای جنوب تهران به پلیس مخابره و با انجام تحقیقات اولیه مشخص شد که چند نفر با دپوی بیش از 50 تن برنج هندی و بی کیفیت در یکی از انبارهای جنوب تهران، قصد بسته بندی و توزیع آن در پوشش یکی از برندهای معروف را دارند.

وی ادامه داد: با کسب این اطلاعات تحقیقات تکمیلی در دستور کار قرار گرفت و با دستور قضایی حکم ورود به محل و دستگیری متخلفان صادر شد که در نهایت روز گذشته ماموران با حضور در انبار دپوی این برنجها در منطقه زمان آباد در جنوب تهران اقدام به دستگیری پنج متخلف و پلمب انبار کردند.

رییس پلیس پیشگیری تهران بزرگ با اشاره به انجام بازجویی از متهمان دستگیر شده، گفت: این افراد در اعترافات خود اعلام کردند که چهار نفر دیگر از همدستانشان نیز در انباری دیگر در همان محدوده در حال فعالیت هستند که بلافاصله


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سوءاستفاده از برند معروف برای توزیع 50تن برنج بی کیفیت در بازار

سوءاستفاده از برند معروف برای توزیع 50تن برنج بی کیفیت در بازار