مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 شهریور 1398 ساعت 11:532019-09-19اجتماعي

گسترش 50 درصدی ظرفیت گیت های تردد زائران در مرز شلمچه


امسال شاهد گسترش 50 درصدی ظرفیت گیت های عبور و مرور و فضاهای مورد استفاده زائران اربعین حسینی در مرز شلمچه هستیم و در این زمینه اقدامات بسیار خوبی نیز در حال انجام است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد اسلامی امروز 28 شهریورماه در حاشیه بازدید از پایانه مرزی شلمچه در حمع خبرنگاران اظهار کرد: عملیات بهره برداری و توسعه در مرز شلمچه همزمان با تردد زائران اربعین حسینی در حال انجام است.

وی افزود: با توجه به پیش بینی های صورت گرفته مبنی بر افزایش تعداد زائران اربعین حسینی در سال جاری، گسترش گیت های خروجی مرز شلمچه برای کنترل گذرنامه در دستور کار قرار گرفته است تا شاهد ترددی روان از این مرز باشیم.

وزیر راه و شهرسازی تصریح کرد: امسال شاهد گسترش 50 درصدی ظرفیت گیت های عبور و مرور و فضاهای مورد استفاده زائران اربعین حسینی در مرز شلمچه هستیم و در این زمینه اقدامات بسیار خوبی نیز در حال انجام است.

اسلامی بیان کرد: سال گذشته ظرفیت پارکینگ برای 20 هزار خودرو در مرز شلمچه آماده سازی شده بود اما امسال با توجه به پیش بینی افزایش تعداد زائران اربعین حسینی، این تعداد به 40 هزار خودرو افزایش پیدا خواهد کرد.

وی با اشاره به تردد به وسیله قطار برای رسیدن به مرزها ادامه داد: با توجه به راه اندازی خط راه آهن تا منطقه صفر مرزی، زائران با استفاده از این ظرفیت می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گسترش 50 درصدی ظرفیت گیت های تردد زائران در مرز شلمچه

گسترش 50 درصدی ظرفیت گیت های تردد زائران در مرز شلمچه