مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 شهریور 1398 ساعت 03:432019-09-19اقتصادي

چقدر از کارت سوخت استقبال شد؟


چندین ماه است که طرح الزام استفاده از کارت سوخت شخصی وارد مرحله اجرایی شده اما گفته می شود علی رغم اقداماتی همچون کاهش ظرفیت سهمیه کارت سوخت جایگاه داران، - هنوز این طرح مورد استقبال قرار نگرفته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اوایل خردادماه بود که خبر طرح الزام استفاده از کارت سوخت شخصی منتشر شد و آن طور که شرکت ملی پخش فراورده های نفتی اعلام کرد قرار بر این بود که ابتدا این طرح در 20 مردادماه ابتدا در چهار کلان شهر و سپس در کل کشور اجرایی شود.

تاریخ اجرای این طرح اما، از سوی شرکت ملی پخش به 22 مردادماه تغییر یافت و از این تاریخ این طرح به طور رسمی آغاز به کار کرد.

با این وجود تا اول شهریورماه، شاهد تغییرات چندانی در این حوزه نبودیم؛ چراکه کارت سوخت جایگاه داران در اختیار تمام متقاضیان قرار داشت و هر فردی تا هر میزانی که تقاضا داشت می توانست سوخت گیری کند؛ اما از اول شهریورماه به بعد تمام میزان سوخت گیری با کارت آزاد جایگاه ها در کل کشور در هر بار سوخت گیری، از 60 لیتر به 30 لیتر کاهش یافت و این در شرایطی است که هنوز تعداد زیادی از افراد نتوانسته اند کارت سوخت خود را دریافت کنند.

قرار نیست 95 درصد افراد از کارت سوخت جایگاه داران استفاده کنند هرچند در این بین صحبت هایی مبنی بر د.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چقدر از کارت سوخت استقبال شد؟

چقدر از کارت سوخت استقبال شد؟