مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 شهریور 1398 ساعت 23:082019-09-18اقتصادي

پیشرفت 50 درصدی بازسازی واحدهای سیل زده لرستان


رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با اشاره به پیشرفت فیزیکی بیش از 50 درصدی بازسازی واحدهای مسکونی سیل زده لرستان، گفت: تعمیرات واحدهای مسکونی نیز به طور کامل تمام شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علیرضا تابش در بازدید از مناطق سیل زده این شهرستان اظهار کرد: طی ماه های اخیر سفرهای دوره ای مختلفی به مناطق سیل زده پلدختر داشتیم، از این رو امروز به دلفان آمده و از روند بازسازی این شهرستان سیل‎زده بازدید کردیم.

وی خاطرنشان کرد: تعمیر تمامی 3 هزار و 400 واحد مسکونی سیل زده این شهرستان به پایان رسیده، ضمن اینکه در استان نیز حدود 15 هزار واحد تاکنون تعمیر شده است.

رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از احداث 2 هزار 300 واحد مسکونی تا پایان سال در دلفان خبر و ادامه داد: ستاد قزوین حضور فعالی برای بازسازی مناطق سیل زده دلفان داشته است.

تابش با بیان اینکه تا لحظات آخر در کنار مردم سیل زده هستیم، افزود: تاکنون تسهیلاتی بالغ بر هزار و 200 میلیارد تومان به مناطق سیل زده لرستان اختصاص یافته است، همچنین کمک های بلاعوض از بودجه دولت تأمین و در اختیار مردم سیل زده قرار داده شد.

وی ادامه داد: تلاش خواهیم کرد احداث واحدهای مسکونی را با وجود مشکلات بسیار از جمله جابه جایی و درجاسازی در روستاها اما تا پایان سال به اتمام برسانیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشرفت 50 درصدی بازسازی واحدهای سیل زده لرستان

پیشرفت 50 درصدی بازسازی واحدهای سیل زده لرستان