مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 شهریور 1398 ساعت 15:032019-09-18دانش

ظرفیت دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر افزایش می یابد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در حاشیه بازدید از روند اجرایی نام نویسی از دانشجویان جدید گفت: - معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با اشاره به افزایش ظرفیت پذیرش در رشته های مختلف گفت: با اعلام سازمان سنجش شاهد افزایش پذیرش دانشجو در رشته های تحصیلی مختلف هستیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در حاشیه بازدید از روند اجرایی نام نویسی از دانشجویان جدید گفت: در سال تحصیلی 98-99 بیش از 500 دانشجو در رشته های مختلف تحصیلی در دانشگاه علوم پزشکی بوشهر پذیرفته شده اند.

صمد اکبر زاده با اشاره به افزایش ظرفیت پذیرش در رشته های مختلف گفت: با اعلام سازمان سنجش شاهد افزایش پذیرش دانشجو در رشته های تحصیلی مختلف هستیم.

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر خاطرنشان کرد: 45 درصد از پذیرفته شدگان جدید را دانشجویان بومی استان بوشهر و 55 درصد دیگر دانشجویان غیربومی هستند.

وی افزود: نام نویسی اینترنتی بر اساس اعلام برنامه سازمان سنجش در روز های قبل آغازشده بود و دانشجویان از روز گذشته و با توجه به زمان بندی اعلام شده پس از دریافت کد رهگیری برای نام نویسی حضوری به دانشگاه علوم پزشکی بوشهر مراجعه نموده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظرفیت دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر افزایش می یابد

ظرفیت دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر افزایش می یابد