مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 شهریور 1398 ساعت 14:432019-09-18اقتصادي

خودروی شاسی بلند برقی جدید در راه است!


به نظر می رسد که نیسان قصد دارد از یک خودروی شاسی بلند برقی جدید رونمایی کند که نیمه دوم سال 2021 میلادی روانه بازارهای جهانی خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بسیاری از کشورهای جهان قصد دارند با هدف مقابله با آلودگی هوا و کاهش میزان انتشار آلاینده ها و گازهای گلخانه ای و حفظ بیشتر محیط زیست، خودروهای تمام الکتریکی و برقی را به تولید انبوه برسانند.

افزایش روزافزون خودروهای برقی و محبوبیت استفاده بیش تر از این خودروهای پاک، موجب شده است شرکت های خودروسازی در سراسر جهان به رقابتی تنگاتنگ پرداخته و هر یک از برنامه های خود برای طراحی و تولید خودروهایی بهتر و با توان پیمایش بیشتر رونمایی کنند.

بدین ترتیب شرکت های خودروسازی بزرگی تصمیم گرفته اند که تغییر رویکرد داده و به سمت و سوی ساخت و طراحی خودروهای برقی و الکتریکی و هیبریدی بپردازند تا در سال های آینده، مشتریان خودرو بیشتر به خرید این محصولات روی بیاورند.

جدیدترین گزارش های منتشر شده در ژانویه 2018 حاکی از آن بود که خودروساز ژاپنی نیسان در صدر موفق ترین سازنده خودروهای تمام برقی و الکتریکی از نظر میزان فروش در جهان قرار گرفته است.

به عبارتی دیگر، نیسان لیف با به فروش رساندن 300 هزار دستگاه خودروی تمام برقی در جهان تاکنون، توانسته است رتبه نخست پرفروش ترین خودروی تمام الکتریکی در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خودروی شاسی بلند برقی جدید در راه است!

خودروی شاسی بلند برقی جدید در راه است!