مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 شهریور 1398 ساعت 14:382019-09-18پزشكي

طرح دوستدار ایمنی بیمار در بیمارستان طالقانی تهران اجرا می شود


معاون درمان وزارت بهداشت، دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی را جزو دانشگاه های پیشرو در زمینه اجرای برنامه ایمنی بیمار برشمرد که همواره اقدامات نوینی را در حوزه های مختلف آغاز کرده و الگوی مناسبی برای سایر دانشگاه ها است.

- طرح "دوستدار ایمنی بیمار "در بیمارستان طالقانی تهران اجرا می شود معاون درمان وزارت بهداشت، دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی را جزو دانشگاه های پیشرو در زمینه اجرای برنامه ایمنی بیمار برشمرد که همواره اقدامات نوینی را در حوزه های مختلف آغاز کرده و الگوی مناسبی برای سایر دانشگاه ها است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر قاسم جان بابایی در مراسم گرامیداشت روز جهانی ایمنی بیمار که در بیمارستان آیت الله طالقانی برگزار شد، ارایه گزارش صحیح موارد بروز خطاهای ایمنی بیمار را مهم ترین موضوع در این راستا برشمرد و به طراحی سامانه never eventاز سال گذشته برای ثبت این خطاها اشاره کرد.

وی خطاهای پزشکی را بخشی از رخدادهای اجتناب ناپذیر عنوان کرد که شناسایی و گزارش آنها از سوی بیمارستان ها و دانشگاه ها باید به صورت صحیح و دقیق انجام پذیرد و عدم ارایه گزارش خطاها از سوی مرکز درمانی یا دانشگاه در مهلت مقرر را یک غفلت برشمرد که مورد مواخذه قرار می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح دوستدار ایمنی بیمار در بیمارستان طالقانی تهران اجرا می شود

طرح دوستدار ایمنی بیمار در بیمارستان طالقانی تهران اجرا می شود