مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 شهریور 1398 ساعت 13:282019-09-18اقتصادي

بُعد مسافت تامین شکر را دچار چالش کرده است


رییس اداره بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: ما در حال حاضر کمبود شکر به آن مفهوم نداریم، تنها به این دلیل که تولید کارخانجات استان ما هنوز آماده نشده، - شکر موجود در بازار داخلی، شکر خوزستان بوده که به دلیل بُعد مسافت، خرید و جابه جایی شکر برای متقاضیان با چالش مواجه است.

حمیدرضا رجوعی در گفت وگو با ایسنا در خصوص کمبود شکر در بازار، اظهار کرد: ما در حال حاضر کمبود به آن مفهوم نداریم زیرا بخش خصوصی و کارخانجات قند و شکر اکنون در حال تولید شکر هستند و نسبت به تامین بازار نیز اقدام می کنند.

وی افزود: به این دلیل که تولید کارخانجات استان ما شکر چغندری است و هنوز تولیدات خود را به دست نیاورده اند، شکر موجود در بازار داخلی، شکر خوزستان، کارخانجات هفت تپه و شکر نیشکری بوده که به دلیل بُعد مسافت و فاصله با منابع تامین و تولید فعلی، خرید و جابه جایی آن را برای متقاضیان با چالش مواجه کرده است.

رجوعی ادامه داد: ما پیگیری کردیم و در حال معرفی از محل شکرهای وارداتی کارخانجات خود استان هستیم تا شکر جذب کنند و این مشکل کوچک نیز حل شود، بنابراین به آن مفهوم کمبود نداریم، ضمن اینکه تا 25 مرداد به طور مرتب سهمیه های دولتی در حال توزیع بوده و از آن زمان با توجه به امکان تامین از منابع داخلی به شبکه بازار و تامین از مناب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بُعد مسافت تامین شکر را دچار چالش کرده است

بُعد مسافت تامین شکر را دچار چالش کرده است