مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 شهریور 1398 ساعت 13:132019-09-18اقتصادي

اختصاص تسهیلات برای تکمیل طرح ریلی چابهار به زاهدان


هیئت وزیران در جلسه امروز خود به ریاست حجت الاسلام والمسلمین دکتر روحانی رییس جمهوری، با اختصاص تسهیلات به وزارت راه و شهرسازی برای اجرای طرح «اتصال چابهار به شبکه ریلی» موافقت کرد.

- هیئت وزیران در جلسه امروز خود به ریاست حجت الاسلام والمسلمین دکتر روحانی رییس جمهوری، با اختصاص تسهیلات به وزارت راه و شهرسازی برای اجرای طرح اتصال چابهار به شبکه ریلی موافقت کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بر اساس این تصمیم، مبلغ 300 میلیون یورو به وزارت راه و شهرسازی از محل منابع صندوق توسعه ملی برای تکمیل طرح ریلی چابهار به زاهدان اختصاص می یابد.

صدور مجوز پروانه بهره برداری تعدادی از شهرک های صنعتی صنفی غیردولتی در شعاع 120 کیلومتری تهران دولت به منظور ساماندهی فعالیت های مستقر خارج از محدوده های شهری مستقر در شمال شرق تهران، مصوب کرد کارگروهی با مسئولیت وزیر کشور نسبت به هدایت، ایجاد هماهنگی و نظارت بر اجرای فرآیندهای زیر اقدام نمایند: - جمع آوری و انتقال واحدهای مشمول انتقال قطعی به شهرک­ها و نواحی صنعتی مجاز؛ - رفع تصرف از اراضی ملی و دولتی؛ - تعیین تکلیف واحدهای مشمول استقرار مشروط با رعایت دستورالعمل های چهارگانه مربوط که توسط وزارتخانه های جهاد کشاورزی، وزارت نیرو و سازمان حفاظت محیط زیست تدوین و در کارگروه موضوع این ماده تصویب می ­شود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص تسهیلات برای تکمیل طرح ریلی چابهار به زاهدان

اختصاص تسهیلات برای تکمیل طرح ریلی چابهار به زاهدان