مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 شهریور 1398 ساعت 12:282019-09-18فرهنگي

شیراز به وقت کتاب و قهوه


دیوارها را با چند عکس قاب شده از ستارگان سینما پوشانده اند و موسیقی ملایمی، پاورچین به استقبال شما می آید؛ اینجا شیراز است و در کافه ای سایه روشن، - سفارش را با لبخند تحویل می گیرند و چند دقیقه بعد می توانید انگشتانتان را دور فنجان یا لیوان نوشیدنی حلقه کنید.

وقتی بوی قهوه لابه لای صفحات کتاب و کلمات می پیچد،معجزه می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، کافه گردی مهم ترین تفریح امروز جوانان شهر است و کافه هایی که کتاب، عکس یا سینما را به دنباله نام خود سنجاق کرده اند مخاطب بیشتری دارند.

صاحبان و کارکنان این کافه ها جوان و تحصیل کرده اند و از آن جا که کافه داری کسب و کاری با سرمایه اندک است، کافه ها در شیراز رشد قارچ گونه دارند.

چالش های کافه داری مدیر پانسیون کتاب شیراز که کافه ای در دنیای کتاب راه انداخته است، اعتقاد دارد که افزایش تعداد کافی شاپ ها در شیراز نیز مانند بسیاری از پدیده های اجتماعی قبل از به وجود آمدن فرهنگ آن اتفاق افتاده است.

فرزاد تیموری نیاز به سرمایه اندک نسبت به سایر مشاغل را دلیل افزایش تعداد کافی شاپ های شهر می داند و می افزاید: به دلیل این که قشر جوان مخاطبان اصلی کافه ها را تشکیل می دهند، این شغل برای جوانان جویای کار جذابیت بیشتری یافته است .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شیراز به وقت کتاب و قهوه

شیراز به وقت کتاب و قهوه