مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 شهریور 1398 ساعت 11:382019-09-18اجتماعي

امنیت کشور بالاتر از کشورهای اروپایی است/ ثبت نام 10 هزار سرویس مدرسه در سامانه سپند


رییس پلیس پایتخت با بیان اینکه برخلاف سرمایه گذاری دشمن برای اخلال در نظم و امنیت کشور، امروز امنیت مان به مراتب بالاتر از کشورهای اروپایی است، - امنیت کشور بالاتر از کشورهای اروپایی است/ ثبت نام 10 هزار سرویس مدرسه در سامانه سپند رییس پلیس پایتخت با بیان اینکه برخلاف سرمایه گذاری دشمن برای اخلال در نظم و امنیت کشور، امروز امنیت مان به مراتب بالاتر از کشورهای اروپایی است، گفت: تمام تلاش ما حفظ امنیت و آرامش شهروندان است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار حسین رحیمی در کارگاه آموزشی رانندگان سرویس های مدارس که چهارشنبه در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران برگزار شد، اظهار کرد: در آستانه آغاز هفته دفاع مقدس هستیم و لازم می دانم که فرا رسیدن این هفته را تبریک گفته و یاد شهدا و ایثارگران جنگ تحمیلی را گرامی بدارم.

دشمن 40 سال است که با دشمنی و توطئه های خود قصد ضربه زدن به کشور را دارد اما علیرغم 40 سال دشمنی امروز ما در کمال اقتدار و امنیت هستیم و این به برکت خون شهدا است.

وی در ادامه به کارگاه آموزشی رانندگان سرویس های مدارس اشاره کرد و گفت: یکی از موضوعات مهم و اولویت های ما در پلیس پایتخت مسئله آموزش است که ما به جد پیگیر آن هستیم چرا که معتقدیم آموزش صحیح در هر حوزه ای می تواند از رخدادهای ناگوار بسیاری جلوگیری کند، به عنوان مثال د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امنیت کشور بالاتر از کشورهای اروپایی است/ ثبت نام 10 هزار سرویس مدرسه در سامانه سپند

امنیت کشور بالاتر از کشورهای اروپایی است/ ثبت نام 10 هزار سرویس مدرسه در سامانه سپند