مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 شهریور 1398 ساعت 11:032019-09-18ورزشي

حمید سوریان: وضعیت کشتی ما در سال های گذشته خوب نبود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، حمید سوریان دارنده 7 مدال طلای جهان و المپیک و نایب رییس فدراسیون کشتی در مور د نتایج تیم ملی کشتی فرنگی ایران در رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی جهانی با بیان این مطلب افزود: - حمید سوریان گفت: تیم ما سال گذشته یازدهم دنیا شده بود که امسال با 7 پله صعود چهارم دنیا شدیم و این پیشرفت قابل تحسین است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، حمید سوریان دارنده 7 مدال طلای جهان و المپیک و نایب رییس فدراسیون کشتی در مورد نتایج تیم ملی کشتی فرنگی ایران در رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی جهانی با بیان این مطلب افزود: حقیقتا از دلاوری بعضی از کشتی گیران لذت بردیم، آن ها با تمام توان تلاش کردند اما بضاعت کشتی فرنگی ما در حال حاضر همین است و با توجه به اینکه جوانگرایی اتفاق افتاده بود قبل از اینکه در مسابقات حضور پیدا کنیم تحلیلی که وجود داشت کسب 2 سهمیه المپیک توکیو بود که خدا را شکر 3 سهمیه را کسب کردیم.

سوریان ادامه داد: تیم ما سال گذشته یازدهم دنیا شده بود که امسال با 7 پله صعود چهارم دنیا شدیم و این پیشرفت قابل تحسین است.

امیدوارم که با همین جدیت این روند را دنبال کنند.

دارنده مدال طلای المپیک 2012 لندن تصریح کرد: مردم می دانند وضعیت کشتی ما در سال های گذشته زیاد خوب نبوده و برای بهبود کار نیاز به زمان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمید سوریان: وضعیت کشتی ما در سال های گذشته خوب نبود

حمید سوریان: وضعیت کشتی ما در سال های گذشته خوب نبود