مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 شهریور 1398 ساعت 10:532019-09-18اقتصادي

سالاری: قانون بیمه بیکاری نیازمند بازنگری است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مصطفی سالاری در پنجمین جلسه از سلسله نشست های دیدبان رفاه و تأمین اجتماعی که با موضوع بیمه بیکاری؛ چالش ها و راهکارها در موسسه عالی پژوهش تأمین اجتماعی برگزار شد، - مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی با اشاره به وجود برخی مشکلات در زمینه بیمه بیکاری، گفت: درباره بیمه بیکاری باید هدف اولیه تصویب و اجرای قانون و همچنین میزان استفاده صحیح و سوء استفاده از این مزایا را مرور کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مصطفی سالاری در پنجمین جلسه از سلسله نشست های دیدبان رفاه و تأمین اجتماعی که با موضوع بیمه بیکاری؛ چالش ها و راهکارها در موسسه عالی پژوهش تأمین اجتماعی برگزار شد، اظهار داشت: بیمه بیکاری از جمله مهمترین خدمات سازمان تأمین اجتماعی است که براساس آن حمایت های موثری از افراد در زمان بیکاری غیرارادی صورت می گیرد.

وی با بیان اینکه برخی از مقررات و رویه های اجرایی مربوط به بیمه بیکاری نیازمند اصلاح و بازنگری است، گفت: در جلسه امروز پیشنهاداتی برای برخی اصلاحات ارائه شد.

در مواردی که اجرای پیشنهادات در حیطه اختیار سازمان نباشد به مجاری مربوطه ارجاع می شود و آنجا که در حیطه اختیارات سازمان است اجرایی می شود و مباحث مطرح شده در هر دو حوزه مورد استفاده قرار می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سالاری: قانون بیمه بیکاری نیازمند بازنگری است

سالاری: قانون بیمه بیکاری نیازمند بازنگری است