مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 شهریور 1398 ساعت 10:532019-09-18سياسي

وقف هایی که به نیت عزا بیش از 3 قرن ایستاده اند


مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی گفت: در سطح استان موقوفاتی وجود دارد که بیش از یک تا سه قرن ثبت شده است و همچنان پابرجاست و توسط اداره کل اوقاف و امورخیریه استان حفظ، - مدیریت و اجرای نیت می شود که این نشان دهنده ماندگاری وقف است و باید سنت حسنه وقف در بین خیرین و مردم نهادینه شود تا مردم جامعه سالیان سال از خیر و برکات آن بهره مند شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا ، حجت الاسلام پرویز بخشی پور، امروز 26 شهریور، در نشست خبری به تشریح فعالیت ها و اقدامات این نهاد در ماه محرم پرداخته و اظهار کرد: طرح سوگواره بصیرت عاشورایی از 10 تا 21 شهریورماه ( اول محرم لغایت دوازدهم محرم) با شعار محوری کرامتنا الشهاده (شهادت افتخار ما است) در 55 بقعه متبرکه استان اجرا شد.

وی افزود: برنامه های فرهنگی و تبلیغی در آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه، اجرای صحیح و امینانه نیات واقفین در موضوعات روضه خوانی، تعزیه داری و اطعام (طرح شمیم حسینی) از ابعاد مختلف این طرح بوده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی با اشاره به طرح شمیم حسینی، تصریح کرد: در طرح سوگواره بصیرت عاشورایی به بیش از 300 هیئات شهری و روستایی در قالب طرح شمیم حسینی کمک شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وقف هایی که به نیت عزا بیش از 3 قرن ایستاده اند

وقف هایی که به نیت عزا بیش از 3 قرن ایستاده اند