مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 شهریور 1398 ساعت 10:432019-09-18سياسي

مدیر کمپین انتخاباتی ترامپ جلسه استماع مجلس نمایندگان را به افتضاح کشاند


اولین مدیر کمپین انتخاباتی دونالد ترامپ نخستین جلسه استماع کمیته قضایی نمایندگان مجلس آمریکا در فرایند استیضاح دونالد ترامپ برای ایراد شهادت را با تاکتیکهای مختلف و مطرح کردن درخواست های به افتضاح کشاند، - به گونه ای که گزارش شد این جلسه ایراد شهادت 6 ساعت به طول انجامید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نوشته خبرگزاری آسوشیتدپرس، اولین جلسه استماع کمیته قضایی مجلس نمایندگان آمریکا در فرایند استیضاح دونالد ترامپ، رییس جمهور این کشور با احضار کوری لواندوفسکی اولین مدیر کمپین انتخابات ریاست جمهوری ترامپ برگزار شد.

در این جلسه لواندوفسکی و دموکرات ها دچار تنش و نزاع شدند و لواندوفسکی بارها با استناد به دستورالعمل های کاخ سفید از صحبت درباره بحث هایش با دونالد ترامپ طفره رفت.

جرولد ندلر، رییس کمیته قضایی مجلس نمایندگان آمریکا روز سه شنبه بعد از آنکه جمهوری خواهان از پیشنهاد کردن یکی از اعضای خود برای پرسش کردن از لواندوفسکی خودداری کردند جلسه را خاتمه داد.

لواندوفسکی در این جلسه از قانون گذاران از جمله جرولد ندلر در موارد متعدد خواست تا در صحبت هایشان شماره صفحه و پاراگراف مربوط به بخش هایی از گزارش حجیم رابرت مولر، بازرس ویژه پرونده ارتباط کمپین ریاست جمهوری ترامپ با روسیه را بیان کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیر کمپین انتخاباتی ترامپ جلسه استماع مجلس نمایندگان را به افتضاح کشاند

مدیر کمپین انتخاباتی ترامپ جلسه استماع مجلس نمایندگان را به افتضاح کشاند