مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 شهریور 1398 ساعت 01:132019-09-17اقتصادي

واکنش رییس اتحادیه تعاونی های مسافری به احتمال گرانی بلیت اربعین


رییس اتحادیه تعاونی های مسافری در واکنش به احتمال افزایش قیمت بلیت اتوبوس برای سفرهای زائران اربعین به سمت مرزهای ایران و عراق، گفت: هنوز قیمت قطعی مشخص نشده و احتمال افزایش قیمت وجود دارد اما هیچ مشکلی برای سرویس دهی و ارائه خدمات به زائران نداریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، هر ساله در ایام اربعین بسیاری از مردم ایران و شیعیان سایر کشورها به سمت عراق می روند و مسیر نجف تا کربلا را پیاده روی می کنند که تقریبا تعداد زائران به حدود 2 تا 2.

5 میلیون نفر در این ایام می رسد.

احمدرضا عامری - رییس اتحادیه تعاونی های مسافری – درباره برنامه ها و جزییات ارائه خدمات به زائرانی که از شهرهای ایران به عراق می خواهند سفر کنند، به ایسنا گفت: با توجه به ناوگان 1500 دستگاه اتوبوسی که در کشور در سه کلاس VIP 25 نفره، 30 نفره و اتوبوس های بیشتر از 40 نفره هیچ مشکلی برای سرویس دهی و ارائه خدمات به زائران حسینی نداریم اما هنوز مذاکرات و جلسات ادامه دارد و قیمت بلیت اتوبوس از مبداهای مختلف به سه نقطه مرزی مهران، شلمچه و چذابه مشخص نشده است.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا با توجه به مشخص نشدن قیمت، احتمال افزایش آن وجود دارد یا خیر؟ افزود: احتمال همه چیز وجود دارد و همه جزییات آن پس از نهایی شدن، اعلام خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش رییس اتحادیه تعاونی های مسافری به احتمال گرانی بلیت اربعین

واکنش رییس اتحادیه تعاونی های مسافری به احتمال گرانی بلیت اربعین