مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 شهریور 1398 ساعت 00:082019-09-17بين الملل

ماجرای قرارداد 400 میلیارد دلاری ایران و چین چیست؟


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو ، چندی پیش سایت خبری - انگلیسی پترولیوم اکونومیست مدعی شد سفر محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه ایران به چین و دیدار با همتای چینی خود در راستای تکمیل ساختار قرارداد شرکت جامع استراتژیک ایران و چین که توافق آن در سال 2016 امضا شده بود، - هیچ منبع موثقی ماجرای قرارداد 400 میلیارد دلاری ایران و چین را تایید نکرده است و تنها منبع همه این اخبار و تحلیل ها همان خبر منتشر شده در رسانه ناشناخته انگلیسی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو ، چندی پیش سایت خبری - انگلیسی پترولیوم اکونومیست مدعی شد سفر محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه ایران به چین و دیدار با همتای چینی خود در راستای تکمیل ساختار قرارداد شرکت جامع استراتژیک ایران و چین که توافق آن در سال 2016 امضا شده بود، است.

این رسانه انگلیسی همچنین مدعی شد که به گفته یک منبع آگاه از وزارت نفت ایران بخش های بسیاری از این توافق جدید قرار نیست به صورت عمومی اعلام شود.

در خبر منتشر شده توسط رسانه مذکور آمده بود محور اصلی توافق جدید ایران و چین سرمایه گذاری 280 میلیارد دلاری چینی ها در صنعت نفت و گاز و پتروشیمی ایران است و به احتمال زیاد بخش قابل توجهی از این سرمایه گذاری چینی ها طی سال نخست اجرای قرارداد 25 ساله با آنها به صنعت نفت و گاز ایران تزریق می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای قرارداد 400 میلیارد دلاری ایران و چین چیست؟

ماجرای قرارداد 400 میلیارد دلاری ایران و چین چیست؟