مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 شهریور 1398 ساعت 22:182019-09-17ورزشي

لیونل مسی امشب به رکورد رائول خواهد رسید؟


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو ، لیونل مسی در یک دهه اخیر درخشش فوق العاده ای در لیگ قهرمانان داشته و اگرچه با اختلاف 14 گله با کریستیانو رونالدو دومین گلزن برتر تاریخ این رقابت ها به شمار می آید، - لیونل مسی امشب فرصت دارد تا دروازه دورتموند، قربانی شماره 33 خود را باز کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو ، لیونل مسی در یک دهه اخیر درخشش فوق العاده ای در لیگ قهرمانان داشته و اگرچه با اختلاف 14 گله با کریستیانو رونالدو دومین گلزن برتر تاریخ این رقابت ها به شمار می آید، اما رکوردهای مختلفی را به نام خود ثبت کرده است.

هنوز مشخص نیست لیونل مسی مقابل دورتموند بازی می کند یا خیر، اما وی اگر امشب یا در بازی برگشت دروازه زنبورها را باز کند، به رکورد رائول خواهد رسید.

لیونل مسی تا به حال در این سالها مقابل 32 از 37 حریف مختلفی که در لیگ قهرمانان اروپا با آنها روبرو شده است، گلزنی کرده است.

در صورت گلزنی در دیدار امشب مقابل دورتموند در آلمان، ستاره آرژانتینی بارسلونا با رکورد رائول، اسطوره اسپانیایی رئال مادرید با باز کردن دروازه 33 باشگاه مختلف در تاریخ لیگ قهرمانان برابری خواهد بود.

جالب اینجاست بارسلونا این فصل با اینتر نیز همگروه شده و لیونل مسی طی این سالها در گلزنی مقابل نراتزوری نیز موفق بوده و دارای این فرصت است تا ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لیونل مسی امشب به رکورد رائول خواهد رسید؟

لیونل مسی امشب به رکورد رائول خواهد رسید؟