مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 شهریور 1398 ساعت 16:082019-09-17سياسي

برگزاری همایش روز ملی روستا و عشایر در خراسان جنوبی


معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری از برگزاری همایش روز ملی روستا و عشایر در 15 مهر ماه در استان خراسان جنوبی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد امید در جلسه هماهنگی برگزاری همایش روز ملی روستا و عشایر گفت: روز 15 مهر ماه در تقویم کشور به نام روز روستا و عشایر نامگذاری و مقرر شده امسال همایش این روز خارج از تهران برگزار شود.

در ایام برگزاری نمایشگاه توانمندی روستاییان و عشایر وزارت نیرو به رییس جمهور پیشنهاد داده بودند که پروژه های افتتاح حوزه آب و برق در روستاها در هفته دولت انجام شود اما مقرر شد که هماهنگی های افتتاح این پروژه های حوزه روستایی با هماهنگی معاونت توسعه روستایی انجام شود.

وی افزود: پیشنهاد ما برای افتتاح این پروژه ها 15 مهر ماه یعنی روز روستا و عشایر بود اما وزارت نیرو اصرار بر افتتاح این پروژه ها در هفته دولت داشت که مقرر شد پروژه های زیر بنایی در این ایام افتتاح شود که در این راستا برنامه بسیار خوبی انجام شد و بازتاب خوبی هم داشت.

وی ادامه داد: قطعا افتتاح این پروژه ها در کنار برگزاری نمایشگاه توانمندی روستاییان و عشایر حاکی از عنایت و توجه خاص دولت به حوزه روستاییان و عشایر بود.

بی تردید در دولت یازدهم و دوازدهم توجه به روستاها براساس آمار بیشتر بوده به ویژه در بخش تسهیلات کم بهره به روستاییان که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری همایش روز ملی روستا و عشایر در خراسان جنوبی

برگزاری همایش روز ملی روستا و عشایر در خراسان جنوبی