مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 شهریور 1398 ساعت 14:082019-09-17اقتصادي

تجاری سازی نانوذرات اکسیدروی شرکت ایرانی در ترکیه


یکی از شرکت های فناور با تولید نانوذرات سلنیوم، افزودنی ای برای شامپوهای ضد شوره تولید کرده، ضمن آنکه نانو ذرات اکسید روی این شرکت در کشور ترکیه تجاری سازی شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر محبوبه دولتیاری اسلامی، مدیر فنی یکی از شرکت های فناور تولید نانو مواد نظیر نانوذرات سلنیوم، اکسیدروی و کلویید نقره را با هدف تامین نیازهای بخش صنعت یکی از دستاوردهای علمی این شرکت نام برد و گفت: برای توسعه فناوری نانو در صنایع مختلف نیاز به نانومواد مختلفی است که در این راستا از سال 1393 اقدام به تولید چند نوع نانومواد کرده ایم و در حال حاضر مشتریانی از صنایع مختلف نظیر نساجی، آرایشی و بهداشتی و پلاستیک داریم.

وی ظرفیت تولید اکسیدروی را دو تن در ماه و کلویید نقره را 100 تن در ماه اعلام کرد و گفت: اخیرا گواهی نانو مقیاس را برای نانوذرات سلنیوم دریافت کرده ایم که این تاییدیه برای توسعه تجاری این محصول بسیار ضروری است.

نانو ذرات سلنیوم دی سولفات برای استفاده در صنعت شامپو تولید شده است که به صورت کلویید بوده، در حالی که سلنیوم دی سولفاتی که در کارخانه های شامپوسازی استفاده می شود، معمولا به صورت پودر است.

به گفته این محقق، کلوییدی بودن و داشتن ابعاد نانومتری باعث افزایش اثربخشی محلول سلنیوم دی سولفات نسبت به پودرهای موجود در بازار می شود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجاری سازی نانوذرات اکسیدروی شرکت ایرانی در ترکیه

تجاری سازی نانوذرات اکسیدروی شرکت ایرانی در ترکیه