مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 شهریور 1398 ساعت 13:232019-09-17سياسي

جوانان باید معارف انقلاب را به هنرمندانه ترین نحو ممکن ترویج کنند


سازمان تبلیغات اسلامی باید از اتفاقاتی که در حوزه اسلام و انقلاب می افتد حمایت کند و اگر این موضوع در جامعه کمرنگ باشد باید از این سازمان مطالبه کرد و سئوال پرسید.

- رییس سازمان تبلیغات اسلامی گفت: سازمان تبلیغات اسلامی باید از اتفاقاتی که در حوزه اسلام و انقلاب می افتد حمایت کند و اگر این موضوع در جامعه کمرنگ باشد باید از این سازمان مطالبه کرد و سئوال پرسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سازمان تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام و المسلمین محمد قمی، با حضور در آیین اختتامیه سیزدهمین کنگره ملی اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان، طی سخنانی با تبیین رسالات و وظایف سازمان تبلیغات اسلامی تاکید کرد: سازمان تبلیغات اسلامی باید از اتفاقاتی که در حوزه اسلام و انقلاب می افتد حمایت کند و اگر این موضوع در جامعه کمرنگ باشد باید از این سازمان مطالبه کرد و سئوال پرسید.

سازمان تبلیغات اسلامی باید نقش حمایتی خود را از تبلیغات اسلامی به درستی ایفا کند نه اینکه نام و نشان خود را در سطح جامعه تبلیغ کند.

وی با بیان اینکه شبهاتی که امروز در سطح جامعه مطرح می شود معلول اتفاقات مختلف است گفت: همین چند روز پیش مسئله ای درباره ازدواج یک دختر 9 ساله در شبکه های اجتماعی مطرح شد و هم زمان سریالی هم با همین مضمون پخش شد که در کنار قرار گرفتن اینها برای مخاط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جوانان باید معارف انقلاب را به هنرمندانه ترین نحو ممکن ترویج کنند

جوانان باید معارف انقلاب را به هنرمندانه ترین نحو ممکن ترویج کنند