مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 شهریور 1398 ساعت 11:482019-09-17دانش

بسیج دانشجویی دانشگاه گیلان ستاد استقبال از دانشجویان ورودی جدید تشکیل داد


مهدی مرادی، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه گیلان در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، با اشاره به تشکیل ستاد استقبال از دانشجویان ورودی جدید گفت: - مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه گیلان گفت: جهت جذب ورودی های جدید و عضوب یابی موثر و آشنا شدن با دفاتر در تمام دانشکده و خوابگاه های دانشگاه گیلان، ستاد استقبال از دانشجویان ورودی های جدید تشکیل شد.

مهدی مرادی، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه گیلان در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، با اشاره به تشکیل ستاد استقبال از دانشجویان ورودی جدید گفت: بسیج دانشجویی دانشگاه گیلان حسب رسالت تشکیلاتی خود جهت جذب ورودی های جدید و عضوب یابی موثر سرمایه گذاری هدفمندی را جهت معارفه این تشکل و آشنا شدن دانشجویان ورودی جدید با دفاتر آن در کلیه دانشکده و خوابگاه ها انجام می دهد.

مردای مطرح کرد: با توجه به اینکه ورودی های جدید غالبا از سایر استان ها و یا هم استانی های هستند که تا کنون با محیط اداری دانشگاه آشنایی نداشته اند اقداماتی را جهت تسهیل ثبت نام و معرفی تشکیلات بسیج دانشجویی انجام می دهیم.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه گیلان با اشاره به برنامه های هدف ستاد استقبال دانشجویان تصریح کرد: همراهی تعدادی از دانشجویان از سرویس های حمل و نقل دانشگاه با ورودی جدید جهت ارتباط گیری چه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسیج دانشجویی دانشگاه گیلان ستاد استقبال از دانشجویان ورودی جدید تشکیل داد

بسیج دانشجویی دانشگاه گیلان ستاد استقبال از دانشجویان ورودی جدید تشکیل داد