مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 شهریور 1398 ساعت 10:132019-09-17سياسي

گزارش ایسنا از اولین جلسه دادگاه علی دیواندری و 8 متهم دیگر


اولین جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات علی دیواندری و 8 متهم دیگر مبنی بر اخلال در نظام اقتصادی کشور به ریاست قاضی موحد برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، قاضی موحد در ابتدای اولین جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات علی دیواندری و 8 متهم دیگر که صبح امروز (سه شنبه) در شعبه اول دادگاه ویژه رسیدگی به جرائم اخلالگران و مفسدان اقتصادی برگزار شد، اظهار کرد: در تاریخ 28 شهریورماه 98 شعبه اول ویژه رسیدگی به صورت علنی رسانه ای جهت رسیدگی به اتهامات علی دیواندری، مجید سعادتی، بهروز مختاری، رحمت الله باختری ، مهدی فلاحتیات، حسین ابوالحسنی، اسماعیل احدی، سمانه حضرتی آشتیانی و وحید نمازی با رعایت مقررات مربوطه تشکیل است.

وی افزود: از متهمین آقای مجید سعادتی، رحمت الله باختری و خانم سمانه حضرتی آشتیانی متواری هستند و در جلسه حضور ندارند و وکیل معرفی کرده اند و سایر متهمین همراه وکلای خود در جلسه حضور دارند.

قاضی موحد در ادامه از قهرمانی نماینده دادستان خواست که کیفرخواست متهمین را قرائت کند.

قهرمانی با حضور در جایگاه در خصوص محورهای اتهامات در کیفرخواست اظهار کرد: فساد رخ داده در خرید و فروش کشتی، پرداخت وجوه به مهدی فلاحتیان، واگذاری نفت خام به رحمت الله باختری، تحصیل مال از طریق نامشروع و موضوع سفرهای محرمانه در کنار قاچاق حرفه ای ارز به ترک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گزارش ایسنا از اولین جلسه دادگاه علی دیواندری و 8 متهم دیگر

گزارش ایسنا از اولین جلسه دادگاه علی دیواندری و 8 متهم دیگر