مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 شهریور 1398 ساعت 09:432019-09-17حوادث

تهدید جان مسافران در یکی از زیباترین جاده های کشور


هرساله به علت عدم وجود جاده های ایمن و مناسب شاهد مرگ ومیرهای زیادی هستیم حادثه ای که در مسیرهای کوهستانی با ریزش سنگ بر روی ماشین ها رخ می دهد، - بسیار ناراحت کننده و دلخراش است .

مطمئنا هر مسافری که با خودرو خود یا مسافربری قصد سفر به شمال را دارد، تنها به خاطرات زیبای سفر فکر می کند نه اتفاقات ناگوار اما متاسفانه یکی از خطرات جاده های کوهستانی منتهی به مازندران ریزش سنگ از کوه است که می تواند برای هر کسی رخ دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جاده هراز مهم ترین جاده تهران-مازندران است که از دره رود هراز می گذرد و نزدیک ترین راه اصلی به قله دماوند است.

این جاده یکی از زیباترین و تاریخی ترین جاده های جهان است که به انتخاب مردم ایران در سال 89 زیباترین جاده ایران انتخاب شده است.

جاده هراز؛ یکی از 4 مسیر دسترسی تهران به نوار ساحلی دریای خزر و البته کوتاه ترین مسیر است که در کنار ویژگی هایی چون کوتاهی و جذابیت های گردشگری بسیار، با مخاطرات گاه به گاه ریزش سنگ و کوه در طول سال و ریزش بهمن در فصل زمستان مواجه است و حوادث تلخی را برای مسافران عبوری رقم می زند، گرچه مسئولان مازندرانی از چهاربانده کردن این جاده قدیمی و رفع تمام مخاطرات آن تا طی چند سال آینده خبر می دهند .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تهدید جان مسافران در یکی از زیباترین جاده های کشور

تهدید جان مسافران در یکی از زیباترین جاده های کشور