مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 شهریور 1398 ساعت 20:332019-09-15سياسي

همایش تکریم از خادمان اربعین امام حسین (ع) برگزار می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، مصطفی خاکسار قهرودی با بیان اینکه این همایش به میزبانی آستان قدس رضوی از 24 تا 27 شهریورماه در مشهد برگزار می شود، - همایش تکریم از خادمان اربعین امام حسین (ع) برگزار می شود قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی از برگزاری همایش تکریم از خادمان اربعین اباعبدالله الحسین علیه السلام در مشهد مقدس خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، مصطفی خاکسار قهرودی با بیان اینکه این همایش به میزبانی آستان قدس رضوی از 24 تا 27 شهریورماه در مشهد برگزار می شود، در خصوص اهداف برگزاری آن گفت: این همایش با هدف تقویت اخوت و برادری بین خادمین سیدالشهدا علیه السلام، هم فکری و هم دلی بین موکب داران، انتقال و تبادل تجربه سال ها خدمت به زائران اربعین حسینی و نمایش وحدت و همدلی بین شیعه و اهل تسنن برگزار می شود.

او ادامه داد: آستان قدس رضوی به عنوان یک نهاد ملی و بین المللی در مراسم اربعین حسینی حضور داشته و به دنبال تصدی گری نیست، بلکه تسهیل گر و پشتیبان جریان های مردمی هستیم.

وی افزود: در ایام اربعین حسینی بار اصلی خدمت رسانی به زائران اباعبدلله بر عهده موکب داران عراقی بود و در سال های اخیر نیز حضور موکب داران سایرکشور ها در مرز ها و داخل عراق نسبت به قبل پررنگ تر شده که نشان گر تقویت بنیان های وحدت و همدلی در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همایش تکریم از خادمان اربعین امام حسین (ع) برگزار می شود

همایش تکریم از خادمان اربعین امام حسین (ع) برگزار می شود