مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 شهریور 1398 ساعت 15:432019-09-15اقتصادي

عملیات ساخت نیروگاه سیریک با وام روسیه آغاز می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، رضا اردکانیان در حاشیه امضای پروتکل تمدید وام دولتی روسیه برای احداث نیروگاه 1400 مگاواتی سیریک گفت: - وزیر نیرو از امضای الحاقیه قرارداد اعطای وام یک میلیارد و 200 میلیون یورویی روسیه برای ساخت نیروگاه در ایران خبر داد و گفت: ساخت نیروگاه سیریک تا دو ماه آینده تجهیز کارگاه شده و شروع می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، رضا اردکانیان در حاشیه امضای پروتکل تمدید وام دولتی روسیه برای احداث نیروگاه 1400 مگاواتی سیریک گفت: قرارداد استفاده از وام یک میلیارد و 200 میلیون یورویی دولت روسیه برای احداث نیروگاه یک میلیارد و 400 میلیون یورویی سیریک هرمزگان (1400 مگاوات) به دلیل طولانی شدن تشریفات عملیاتی نیازمند یک الحاقیه برای تمدید مدت قرارداد بود که این الحاقیه امروز بین وزارت امور اقتصادی و دارایی ایران و وزارت دارایی روسیه امضا شد.

اردکانیان خاطرنشان کرد: لذا انتظار ما این است که ظرف دو ماه آینده این تجهیز کارگاه برای احداث نیروگاه آغاز شود و کار مسیر اجرایی خود را طی کند.

وزیر نیرو اظهار داشت: علاوه بر این برنامه ها و اقدامات پروژه های دیگری نیز داریم که استفاده از وام دولتی روسیه برای برقی کردن راه آهن اینچه برون ـ.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملیات ساخت نیروگاه سیریک با وام روسیه آغاز می شود

عملیات ساخت نیروگاه سیریک با وام روسیه آغاز می شود