مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 شهریور 1398 ساعت 14:382019-09-15بين الملل

ادعای اتحادیه عرب درباره دست داشتن ایران در حمله به پالایشگاه های سعودی


دبیرخانه اتحادیه عرب تحت فشار سعودی ها در بیانیه ای مدعی دست داشتن جمهوری اسلامی ایران در حملات اخیر انصارالله یمن به پالایشگاه های بقیق و خریص عربستان شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سایت اطلاع رسانی اتحادیه عرب اعلام کرد که دبیرخانه عمومی این اتحادیه در بیانیه ای حملات جنبش انصارالله یمن به پالایشگاه های بقیق و خریص عربستان را به شدت محکوم و اعلام کرد که این حملات اقدامی خطرناک نه تنها از سوی حوثی ها بلکه از سوی حامیان آنها به شمار می رود.

یک منبع مسئول در دبیرخانه عمومی اتحادیه عرب در این باره مدعی شد: برعهده گرفتن این حملات از سوی حوثی ها نشان می دهد که تصمیم حمله از سوی تهران گرفته شده است و این اقدامات نشان می دهد که این گروه ها( انصارالله یمن) دستورات خارجی را اجرا می کنند و هیچ ارتباطی به یمن و مردم آن ندارد.

وی با بیان اینکه وزرای خارجه عرب در نشست دو روز پیش خود در اتحادیه عرب حمایت کامل خود از عربستان و کشورهای خلیج فارس را اعلام کردند، مدعی دخالت های ایران در امور داخلی کشورهای عربی شد و گفت: حملات حوثی ها نمونه ای از این نوع دخالت ها به شمار می رود.

این ادعا از سوی اتحادیه عرب در حالی مطرح شده است که در تمامی مواردی که چنین اتهامات بی اساسی را مطرح می کند، تاکنون هیچ سندی در این باره ارائه نکرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادعای اتحادیه عرب درباره دست داشتن ایران در حمله به پالایشگاه های سعودی

ادعای اتحادیه عرب درباره دست داشتن ایران در حمله به پالایشگاه های سعودی