مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 شهریور 1398 ساعت 13:532019-09-15سياسي

اهدای کتاب های مازاد به مناطق محروم


سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران برای حمایت از کتابخانه های مناطق محروم به جمع آوری کتاب های مازاد مردم در سراسر کشور و ارسال آن ها به مناطق کم برخوردار اقدام کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران، ایجاد شور کتاب خوانی در مناطق محروم کشور یکی از اهداف اداره کل فراهم آوری کتابخانه ملی است که در تازه ترین اقدام خود قصد دارد کتاب های بدون استفاده مردم را جمع آوری و به کتابخانه های مناطق محروم ارسال کند.

سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران برای این امر از همگان برای اهدای کتاب های بدون استفاده و مازاد خود در جهت غنای کتابخانه های مناطق محروم دعوت کرده است.

در این اطلاعیه از کلیه فرهیختگانی که کتاب را ضامن حفظ میراث فرهنگی و توسعه دانش بشری می دانند دعوت شده تا در جهت نیل به این هدف والا با اداره کل فراهم آوری - گروه مبادله و اهدای کتابخانه ملی همکاری کنند.

بنابراین علاقه مندان به اهدای کتاب می توانند یا با شماره تلفن های 81623240 و 81623154 تماس بگیرند و یا کتاب های خود را به آدرس تهران، بزرگراه حقانی، بلوار کتابخانه ملی، اداره کل فراهم آوری - گروه مبادله و اهدا ارسال کنند.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهدای کتاب های مازاد به مناطق محروم

اهدای کتاب های مازاد به مناطق محروم