مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 شهریور 1398 ساعت 11:582019-09-15اقتصادي

بلیت هواپیما به نرخ های آذر بر نمی گردد/ پرترددها ارزان تر از پارسال


در شرایطی که نرخ های اعلام شده بلیت هواپیما در تیر ماه امسال، مورد اعتراض مسئولان سازمان حمایت و وزیر راه و شهرسازی قرار گرفت، ایرلاین ها به جای بازگشت به نرخ های آذر ماه سال گذشته، - بلیت هواپیما به نرخ های آذر بر نمی گردد/ پرترددها ارزان تر از پارسال در شرایطی که نرخ های اعلام شده بلیت هواپیما در تیر ماه امسال، مورد اعتراض مسئولان سازمان حمایت و وزیر راه و شهرسازی قرار گرفت، ایرلاین ها به جای بازگشت به نرخ های آذر ماه سال گذشته، نرخ نامه جدیدی اعلام کردند که گرچه به گفته سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری، به صورت میانگین قیمت های جدید از آذر 1397 هم کمتر است اما اگر به صورت موردی و جداگانه آن ها را بررسی کنیم، هنوز قیمت برخی بلیت ها به آذر برنگشته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، تیر ماه امسال نرخ نامه جدید بلیت هواپیما اعلام شد و در برخی پروازهای داخلی تا چند صد هزار تومان قیمت بلیت هواپیما افزایش یافت، این اتفاق سبب اعتراض برخی مسئولان از در این زمینه شد.

رضا جعفرزاده – سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری - در گفت وگو با ایسنا درباره اینکه در نرخ های جدیدی که مسیرهای پرتردد پروازی مشمول کاهش قیمت شده، تکلیف بقیه پروازهای داخلی چه می شود؟ اظهارکرد: شرکت های هواپیمایی بلیت پروازهای شان را بر اساس نرخ نامه جدید می فروشند که قیمت آن ها در 60 مس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بلیت هواپیما به نرخ های آذر بر نمی گردد/ پرترددها ارزان تر از پارسال

بلیت هواپیما به نرخ های آذر بر نمی گردد/ پرترددها ارزان تر از پارسال