مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 شهریور 1398 ساعت 10:432019-09-15ورزشي

رییس هیات والیبال تهران: انتخابات مهندسی شده نبود


رییس جدید هیات والیبال استان تهران گفت: برای رسیدن به موفقیت باید کار گروهی انجام دهیم و مطمئن باشید انتخابات هیات استان تهران مهندسی شده نبود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مجمع انتخاباتی هیات والیبال استان تهران روز گذشته (شنبه) 23 شهریور ماه 1398 برگزار شد که در پایان هوشنگ عشایری با رای حداکثری اعضای مجمع به عنوان رییس جدید این هیات انتخاب شد.

عشایری پس از برگزاری انتخابات هیات تهران و انتخابش به عنوان رییس جدید این هیات گفت: خوشحالم اعضای مجمع برای کمک به اقتدار والیبال تهران به بنده رای اعتماد دادند.

اقدامات زیادی پیش از این در تهران انجام شده و امیدوارم در دوره جدید با کمک اهالی والیبال بتوانیم اقتدار والیبال را در پایتخت شاهد باشیم.

او ادامه داد: همان گونه که والیبال یک ورزش تیمی است، اعتقاد دارم در عرصه مدیریتی نیز باید گروهی کار کنیم تا بتوانیم به اهداف مد نظر برسیم.

رمز موفقیت ما با همکاری و اتحاد جامعه والیبال تضمین می شود.

رییس جدید هیات والیبال استان تهران درباره مهندسی شدن انتخابات نیز عنوان کرد: مطمئن باشید انتخابات مهندسی شده نبود، تابلوی آرا خود بیان کننده حقیقت ماجرا بود، گزینه هیچ فردی نبودم و اینکه گفتند این انتخابات مهندسی شده کلامی بی معنی بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس هیات والیبال تهران: انتخابات مهندسی شده نبود

رییس هیات والیبال تهران: انتخابات مهندسی شده نبود