مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 شهریور 1398 ساعت 10:282019-09-15ورزشي

دولت عربستان مخالف اخراج برانکو!


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، تیم فوتبال الاهلی شب گذشته (شنبه) در لیگ حرفه ای فوتبال عربستان و در دیداری خانگی مقابل الوحده تن به شکست 2 بر یک داد تا برانکو ایوانکوویچ، - بحث اخراج سرمربی کروات الاهلی ممکن است از سوی مسئولان دولت عربستان وتو شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، تیم فوتبال الاهلی شب گذشته (شنبه) در لیگ حرفه ای فوتبال عربستان و در دیداری خانگی مقابل الوحده تن به شکست 2 بر یک داد تا برانکو ایوانکوویچ، سرمربی کروات این تیم با توجه به نتایج کسب کرده، در تنگنای بیشتری قرار بگیرد.

رسانه های عربستانی مدعی شده اند که مدیران باشگاه الاهلی اقدام به اخراج برانکو کرده اند، هر چند باشگاه الاهلی هنوز اعلام رسمی در این خصوص نداشته است.

یک خبرنگار عربستانی گفت: دولت عربستان ممکن است تصمیم مدیران باشگاه الاهلی مبنی بر اخراج برانکو ایوانکوویچ را وتو کند، چون باشگاه الاهلی باشگاهی دولتی است و دستمزد این سرمربی کروات مستقیماً توسط دولت پرداخت می شود.

مسئولان دولتی به اطلاع مدیران باشگاه الاهلی رسانده اند در صورتی که قادر به پرداخت غرامت اخراج این سرمربی الاهلی نیستند، نمی توانند برانکو را اخراج کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت عربستان مخالف اخراج برانکو!

دولت عربستان مخالف اخراج برانکو!