مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 شهریور 1398 ساعت 09:482019-09-15فناوري

سیستم عامل اختصاصی خودروهای هوشمند می آید


فولکس واگن به تازگی اعلام کرده است که قصد دارد سیستم عامل اختصاصی جدیدی را برای خودروهای هوشمند خود توسعه خواهد داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در سال های گذشته توجه شرکت های خودروسازی معروف و بزرگ در جهان به سمت و سوی توسعه خودروهای خودران و هوشمند جلب شده است.

این خودروها قادر خواهند بود به شبکه نسل پنجم اینترنت همراه 5G متصل شوند و مبتنی بر سیستم عامل مخصوص خودروهای هوشمند عمل کرده و مسیرهای موردنظر کاربران را شناسایی و ناوبری کند و به صورت خودکار و اتوماتیک موانع در پیش روی آنها را تشخیص دهد.

فولکس واگن که یکی از فعال ترین و بزرگترین شرکت های خودروسازی در جهان به شمار می رود و خودروسازان متعددی به عنوان زیرمجموعه های آن فعالیت می کنند، بیشترین سهم از فروش خودرو را در اروپا به خود اختصاص داده است و در سال های اخیر از برنامه های خود برای توسعه، طراحی و تولید انبوه خودروهای برقی، پاک و دوستدار محیط زیست و همچنین وسائل نقلیه هوشمند و خودران خبر داده و سخن گفته است.

بر اساس گزارش وب سایت techlapse، یکی از جدیدترین برنامه های این خودروساز بزرگ آلمانی، توسعه و ارائه سیستم عامل اختصاصی برای خودروهای خودران و هوشمند فولکس واگن است تا بدین ترتیب بتواند تمامی برنامه و نرم افزارهای موردنظر خود را به صورت کاملا اختصاصی بر روی خودروهای تولی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیستم عامل اختصاصی خودروهای هوشمند می آید

سیستم عامل اختصاصی خودروهای هوشمند می آید