مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 شهریور 1398 ساعت 09:432019-09-15اقتصادي

وضعیت بازار املاک اندیشه تهران در 6 ماه اول سال 1398


بررسی وضعیت بازار املاک و خرید و فروش ها به ما کمک می کند تا با دید بهتر بتوانیم به خرید و فروش املاک و آپارتمان بپردازیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا بنابراعلام از ابتدای سال جاری به دنباله افزایش قیمتی که از سال گذشته شروع شد این روند ادامه داشت تا اواسط تیرماه امسال که در کل می توان گفت حدود 40 تا 50 درصد افزایش قیمت در بازار املاک اندیشه را تجربه کردیم که در طول یک سال این افزایش قیمت بسیار زیاد تر از حد انتظار بود.

از دلایل این افزایش قیمت با این شیب زیاد می توان وجود دلالان سودجویی را نام برد که چه در دفاتر املاک نامعتبر و چه به صورت مستقیم و بدون وجود دفتر املاکی که در آن مشغول به کار باشند تاثیر زیادی در این افزایش قیمت داشتند.

همیشه از فروشندگان املاک و همین طور خریداران خواسته شده و توصیه ای مهم به آن ها بوده که از دفاتر املاک معتبر و با سابقه در یک منطقه برای خرید و یا فروش ملک کمک بگیرند ولی عده ای هستند که با همکاری با این افراد از مقصرین این افزایش قیمت ها هستند چه دانسته و یا چه از روی عدم آگاهی.

در کل این دلالان هستند که از این موقعیت بهره می برند و سود می کنند و افرادی که با آن ها همکاری دارند نه تنها سودی به جیب نمی زنند بلکه ضرر هم متحمل می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت بازار املاک اندیشه تهران در 6 ماه اول سال 1398

وضعیت بازار املاک اندیشه تهران در 6 ماه اول سال 1398