مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 شهریور 1398 ساعت 09:132019-09-15ورزشي

سرهنگ! اشتباه کردی، توجیه نکن!


«کسانی که قبول نمی کنند اشتباه کرده اند، قابل اعتماد نیستند و نمی شود به آنها به عنوان یک دوست، همکار یا حتی رییس جمهور اعتماد کرد.

» - کسانی که قبول نمی کنند اشتباه کرده اند، قابل اعتماد نیستند و نمی شود به آنها به عنوان یک دوست، همکار یا حتی رییس جمهور اعتماد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مصطفی داننده در عصر ایران نوشت: تقریبا روی سر آنهایی که از شبکه ورزش تلویزیون در حال دیدن بازی رئال مادرید و لوانته بودند، شاخ سبز شد وقتی از زبان سرهنگ علیفر گزارشگر بازی شنیدند، نام هافبک شماره 17 لوانته سیدجلال حسینی ، کاپیتان و مدافع فعلی پرسپولیس است.

همه آنها از خود پرسیدند حسینی کی به اسپانیا رفت که هیچکس خبر ندارد جز جناب سرهنگ؟ حسینی به لالیگا نرفته بود و گزارشگر محترم تلویزیون در یکی از سرچ های اینترنتی خود دیده بود که در ترکیب تیم لوانته نام سیدجلال حسینی وجود دارد و به خاطر همین هنگام معرفی بازیکنان گفت که شماره 17 این تیم سیدجلال حسینی است.

این اشتباه برای گزارشگر تازه کار فوتبال هم یک گاف بزرگ است چه برسد به سرهنگ علیفر با این سابقه و تجربه.

جناب سرهنگ که توسط شبکه ورزش از گزارشگری محروم شده، در گفت وگویی توجیه کرد: اسکای اسپورت نوشته سیدجلال رفته لوانته، من هم گفتم حتما سه سوت رفته! قبل از بازی این کار را انجام دادم و اسم سیدجلال را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرهنگ! اشتباه کردی، توجیه نکن!

سرهنگ! اشتباه کردی، توجیه نکن!