مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 شهریور 1398 ساعت 08:232019-09-15دانش

ضرورت تنظیم سند تربیتی برای دانشگاه آزاد


رییس دانشگاه آزاد اسلامی تاکید کرد: برای دانشگاه آزاد باید سند تربیتی دانشگاه تنظیم و اجرا شود و این دانشگاه با معیار اسلامی باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد مهدی طهرانچی در دومین دوره آموزشی و تشکیلاتی طرح شهید شهریاری، اظهار کرد: در ابتدای انقلاب با جمعیت حدود 35 میلیونی 170هزار دانشجو وجود داشت.

وی تصریح کرد: در حال حاضر 48 درصد جمعیت کشور دانشجو است و نباید از این ظرفیت غفلت کنیم زیرا دشمنان در خارج از مرزهای ایران اسلامی از این فرصت و ظرفیت، سوءاستفاده خواهند کرد.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی خاطرنشان کرد: برای دانشگاه آزاد باید سند تربیتی دانشگاه تنظیم و اجرا شود، باید دانشگاه آزاد با معیار اسلامی باشد.

طهرانچی با بان اینکه رکن و اساس دانشگاه به استاد است و دانشگاه باید ظاهر خود را با سیاست گذاری صحیح و برنامه ریزی حفظ کند، خاطرنشان کرد: در آموزش و پرورش ما از 18 سالگی تربیت تمام می شود نادرست است زیرا جوان باید تا 21 سالگی تربیت شود.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی ادامه داد: اساتید دانشگاه در تربیت دانشجویان سه نقش دارند و دانشجویان را باید برای آموزش اسلامی و حضور در اجتماع اسلامی و شغلی که با مفاهیم اسلامی همراه است تربیت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت تنظیم سند تربیتی برای دانشگاه آزاد

ضرورت تنظیم سند تربیتی برای دانشگاه آزاد