مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 شهریور 1398 ساعت 07:432019-09-15اجتماعي

اجرای طرح توانمندسازی زنان سرپرست خانوار با اولویت مناطق سیل زده


مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری خوزستان از اجرای طرح توانمندسازی زنان سرپرست خانوار با اولویت مناطق سیل زده خبر داد.

- مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری خوزستان خبر داد: اجرای طرح توانمندسازی زنان سرپرست خانوار با اولویت مناطق سیل زده مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری خوزستان از اجرای طرح توانمندسازی زنان سرپرست خانوار با اولویت مناطق سیل زده خبر داد.

سیده فرانک موسوی در گفت وگو با ایسنا ، با اشاره به اجرای طرحی در راستای توانمندسازی زنان سرپرست خانوار اظهار کرد: در این طرح که با اولویت مناطق سیل زده اجرا خواهد شد، توانمندسازی 420 زن سرپرست خانوار با همکاری سازمان جهاد دانشگاهی خوزستان و اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی انجام می شود .

وی با اشاره به ادامه شناسایی زنان هدف این طرح، افزود: تفاوت این طرح با طرح های قبلی در این است که بانوانی شناسایی خواهند شد که به نوعی مهارت هایی دارند و در جریان طرح، به این افراد، آموزش تکمیلی ارائه می شود.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری خوزستان عنوان کرد: به این افراد بیشتر آموزش صنایع دستی از قبیل بافت تابلو فرش، قالی و گلیم ارائه می شود.

همچنین پشتیبان هایی برای این افراد تعریف می شود تا محصولات آن ها خریداری شود و مشکل بازار فروش نداشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح توانمندسازی زنان سرپرست خانوار با اولویت مناطق سیل زده

اجرای طرح توانمندسازی زنان سرپرست خانوار با اولویت مناطق سیل زده