مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 شهریور 1398 ساعت 10:482019-09-14سياسي

حضور مقتدی صدر در کنار آیت الله خامنه ای پیام آشکاری به رژیم صهیونیستی است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، احمد الاسدی سخنگوی پیشین سازمان الحشد الشعبی (بسیج مردمی) عراق و از فرماندهان برجسته این سازمان، - یکی از فرماندهان الحشد الشعبی با اشاره به اینکه عراق هیچ نیازی به حضور نظامیان آمریکایی ندارد، اعلام کرد که سفر رهبر جریان صدر عراق به تهران، حامل پیام بسیار مهمی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، احمد الاسدی سخنگوی پیشین سازمان الحشد الشعبی (بسیج مردمی) عراق و از فرماندهان برجسته این سازمان، اعلام کرد که امروز الحشد و نیرو های مسلح عراق، خط مقدم ملت عراق برای مبارزه با تروریسم هستند.

الاسدی در گفتگو با شبکه خبری المیادین با اشاره به حملات پهپادی به مواضع الحشد الشعبی، تأکید کرد که موضوع پهپادها، یکی دیگر از نمود های حمله به ملت عراق است، ولی دو پهپاد دشمن بر فراز مقر های الحشد الشعبی در استان های دیاله و صلاح الدین سرنگون شد تا از هر گونه حمله پهپاد ها جلوگیری به عمل آید.

وی با اشاره به اینکه حملات رژیم صهیونیستی به مواضع الحشد الشعبی به منزله اعلان جنگ است، اظهار داشت که این حملات از سوی یک رژیم اشغالگری صورت می گیرد که به رسمیت شناخته نمی شود.

این فرمانده الحشد، با بیان اینکه این سازمان بخشی از سیستم نظامی عراق است، تصریح کرد، الحشد تابع قوانین عراق است و نمی توان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور مقتدی صدر در کنار آیت الله خامنه ای پیام آشکاری به رژیم صهیونیستی است

حضور مقتدی صدر در کنار آیت الله خامنه ای پیام آشکاری به رژیم صهیونیستی است