مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 شهریور 1398 ساعت 10:382019-09-14سياسي

اسماعیلی: «سحر خدایاری» در بازجویی ها به اشتباه خود اعتراف کرده بود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، غلامحسین اسماعیلی در برنامه پرونده ویژه که با موضوع پرونده سحر خدایاری (دختر آبی) از شبکه سوم سیما پخش شد، - اسماعیلی: سحر خدایاری در بازجویی ها به اشتباه خود اعتراف کرده بود سخنگوی قوه قضاییه به بیان توضیحاتی درباره پرونده سحر خدایاری (دختر آبی) پرداخت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، غلامحسین اسماعیلی در برنامه پرونده ویژه که با موضوع پرونده سحر خدایاری (دختر آبی) از شبکه سوم سیما پخش شد، اظهار کرد: نسبت به اصل موضوع باید بار دیگر تصریح کنم که این مرحومه در مراجع قضایی به هیچ عنوان محکومیت کیفری نداشته است و اصلا دادگاهی برای رسیدگی به پرونده او تشکیل نشده است تا بخواهد محکومیتی برای او صار شده باشد.

سخنگوی قوه قضاییه تصریح کرد: متاسفانه برخی از رسانه ها و افراد دارای مسئولیت های اجتماعی و سیاسی، برخلاف واقع ادعا کردند که این فرد دارای محکومیت کیفری بوده و این حکم محکومیت، زمینه ساز اقدام مرحومه شده است که به هیج وجه این مطلب صحت ندارد.

وی خاطرنشان کرد: مطالب ادعایی دیگر در خصوص اینکه فرد دیگری به مرحومه گفته است که دارای محکومیت هستی و حکمی برایت صادر شده نیز صحت ندارد و بر اساس یک شایعه سازی و خبر سازی اینگونه ذهن افراد جامعه را مشوش کردند و خوراکی برای بیگانگان و معان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسماعیلی: «سحر خدایاری» در بازجویی ها به اشتباه خود اعتراف کرده بود

اسماعیلی: «سحر خدایاری» در بازجویی ها به اشتباه خود اعتراف کرده بود