مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 شهریور 1398 ساعت 20:232019-09-13بين الملل

نشست سه جانبه ایران، روسیه و ترکیه درخصوص سوریه در آنکارا


رؤسای جمهوری ایران، روسیه و ترکیه هفته آینده برای شرکت در نشستی در خصوص تحولات سوریه به آنکارا سفر خواهند کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، یوری اوشاکوف، سخنگوی کاخ کرملین روز جمعه گفت رؤسای جمهوری ایران، روسیه و ترکیه در سفر هفته آینده خود به آنکارا در خصوص شرایط سخت ادلب سوریه به بحث و گفت وگو خواهد پرداخت.

حسن روحانی، رییس جمهور ایران، ولادیمیر پوتین، رییس جمهور روسیه و رجب طیب اردوغان، رییس جمهور ترکیه دوشنبه آینده در آنکارا نشستی برگزار خواهند کرد.

همچنین سخنگوی کاخ کرملین اعلام کرد که روسیه از ایران خواسته تا از هرگونه اقدامی که توافق هسته ای این کشور با قدرت های جهان را به خطر می اندازد، دوری کند.

خبرگزاری آناتولی نیز به نقل از اوشاکوف اعلام که ولادیمیر پوتین در دیدار دوجانبه خود با حسن روحانی در خصوص سامانه مالی جایگزین سوییفت برای برقراری مبادلات میان ایران و روسیه صحبت خواهند کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جامعه جهانی ارتباطات مالی بین بانکی یا همان سوییفت یک انجمن تعاونی غیرانتفاعی است که در ماه مه 1973 میلادی توسط 239 بانک از پانزده کشور اروپایی و آمریکای شمالی راه اندازی شد و هدف از آن جایگزینی روش های ارتباطی غیراستاندارد کاغذی در سطح بین المللی با یک روش استاندارد شده جهانی بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشست سه جانبه ایران، روسیه و ترکیه درخصوص سوریه در آنکارا

نشست سه جانبه ایران، روسیه و ترکیه درخصوص سوریه در آنکارا