مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 شهریور 1398 ساعت 13:032019-09-11دانش

جزییات فوت دو دانشجوی دانشگاه شیراز


رییس دانشکده کشاورزی دانشگاه شیراز در تشریح جزییات سانحه فوت دو دانشجوی دوره کارشناسی ارشد این دانشگاه پرداخت و گفت: یکی از دانشجویان 11 شهریورماه در تصادف جاده ای و دیگری 13 شهریورماه به دلیل سانحه برق گرفتگی در نمایشگاه ارائه دستاوردهای دانشکده کشاورزی فوت شدند.

- دکتر محسن عدالت در گفت وگو با ایسنا ضمن بیان این مطلب به تشریح جزییات فوت دو دانشجوی دانشکده کشاورزی دانشگاه شیراز پرداخت و اظهار کرد: یکی از دانشجویان دختر دوره کارشناسی ارشد دانشکده کشاورزی دانشگاه که اهل جیرفت بود برای دریافت خوابگاه روز 11 شهریورماه به دانشکده کشاورزی مراجعه کرد تا کارهای دفاع از پایان نامه خود را انجام دهد.

با توجه به اینکه دانشکده کشاورزی حدود 16 کیلومتر با شهر شیراز فاصله دارد ما برای عبور و مرور دانشجویان سرویس های ایاب و ذهاب را در نظر گرفته ایم که این سرویس ها هر ساعت بین شهر و دانشکده رفت و آمد می کنند.

سرویس های دانشکده برای جابه جایی دانشجویان از دانشکده کشاورزی تا شیراز سر ساعت تعیین شده حرکت می کنند و ما همواره به دانشجویان اعلام می کنیم که برای رفت و آمد در این مسیر منتظر سرویس های دانشکده بمانند اما دانشجوی مذکور در آن روز به هر دلیلی برای رسیدن به شهر عجله داشت در نتیجه منتظر سرویس دانشکده نماند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات فوت دو دانشجوی دانشگاه شیراز

جزییات فوت دو دانشجوی دانشگاه شیراز