مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 شهریور 1398 ساعت 08:582019-09-11فناوري

احتیاط کنید؛خطر اتصال به وای فای رایگان!


اگرچه اینترنت رایگان به صورت وای فای امروزه در مکان های عمومی بسیاری یافت می شود و مورد استفاده بسیاری از کاربران هم قرار می گیرد، اما با توجه به ضریب امنیت بسیار پایین و ریسک های متعددی که این وای فای ها دارند، - باید در در استفاده از آن ها احتیاط کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، امروزه استفاده از اینترنت وای فای و بی سیم را می توان در هر جایی پیدا کرد.

بعضی از رستوران ها، هتل ها، کافی شاپ ها و فرودگاه ها مجهز به این فناوری هستند و به مشتریان خود اینترنت رایگان ارائه می دهند.

اما خطر بزرگ وای فای های عمومی این است که اطلاعاتی که فرد رد و بدل می کند، برای تمام کسانی که از آن استفاده می کنند قابل مشاهده است.

اما چیزی که در این میان وجود دارد و تقریباً همه کاربران از آن بی اطلاع هستند، ضریب امنیت بسیار پایین و ریسک های متعددی است که وای فای رایگان در اماکن عمومی برای آن ها به وجود می آورد که ممکن است هرگز از تبعات منفی آن در آینده باخبر نشوند و تنها از حساب های کاربری آنها برای اهداف و انگیزه های شوم و غیراخلاقی هکرها و مجرمان سایبری سوءاستفاده شود.

اتصال به اینترنت وایرلس یا وای فای رایگان با اینکه فواید زیادی از جمله اینکه اتصال به اینترنت در هر لحظه و مکان در آن نامحدود است دارد، اما چون سیستمی عمومی و همگانی است و تمامی کاربران از یک نا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احتیاط کنید؛خطر اتصال به وای فای رایگان!

احتیاط کنید؛خطر اتصال به وای فای رایگان!