مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 شهریور 1398 ساعت 21:282019-09-07اقتصادي

ضریب خسارت 89 درصدی در صنعت بیمه


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از بیمه مرکزی، غلامرضا سلیمانی در مجمع سالیانه بیمه مرکزی اظهار داشت: برای توسعه صنعت بیمه ارتقای نقش نهاد های تخصصی و صنفی از قبیل: - رییس کل بیمه مرکزی با اشاره به ضریب خسارت 89 درصدی در صنعت بیمه از گسترش پوشش های بیمه ای برای جبران حوادث فاجعه آمیز از طرق مختلف از جمله راه اندازی صندوق بیمه همگانی حوادث طبیعی خبرداد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از بیمه مرکزی، غلامرضا سلیمانی در مجمع سالیانه بیمه مرکزی اظهار داشت: برای توسعه صنعت بیمه ارتقای نقش نهاد های تخصصی و صنفی از قبیل: سندیکای بیمه گران، انجمن های صنفی فعالان صنعت بیمه و نهاد های حرفه ای ذیربط در دستور کار نهاد ناظر قرار گرفته است.

رییس کل بیمه مرکزی از پایان یافتن پیگیری رفع ایرادات شورای نگهبان در خصوص لایحه تاسیس صندوق بیمه همگانی حوادث طبیعی در دولت و مجلس خبر داد و گفت: دولت با تامین بار مالی این لایحه موافقت کرده و به شرکت های بیمه، مجوز های کافی برای پوشش گروهی حوادث طبیعی اعطا کرده است.

سلیمانی گفت: با وجود فاصله ضریب نفوذ بیمه کشور با استاندارد های جهانی، ایران دراین شاخص رتبه اول منطقه را در اختیار دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضریب خسارت 89 درصدی در صنعت بیمه

ضریب خسارت 89 درصدی در صنعت بیمه