مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 شهریور 1398 ساعت 19:532019-09-03سياسي

اولویت های 23 گانه عمومی و تخصصی وزارت آموزش و پرورش ابلاغ شد


رییس جمهور که امروز (سه شنبه) و با استناد به اصول 87 و 133 قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران و با عنایت به رأی اعتماد مجلس شورای اسلامی، آقای محسن حاجی میرزایی را به سمت «وزیر آموزش و پرورش» منصوب کرده بود، - رییس جمهور که امروز (سه شنبه) و با استناد به اصول 87 و 133 قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران و با عنایت به رأی اعتماد مجلس شورای اسلامی، آقای محسن حاجی میرزایی را به سمت وزیر آموزش و پرورش منصوب کرده بود، طی پیوست حکمی در دو بخش عمومی و تخصصی، اولویت های بیست و سه گانه این وزارتخانه را ابلاغ کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی در این پیوست حکم ، از آقای حاجی میرزایی خواسته است برنامه های وزارتخانه تحت مدیریت خود را با توجه دقیق به جهت گیری ها و اولویت های بیست و سه گانه تنظیم کرده و برنامه های اجرایی را ظرف 2 ماه به دفتر وی ارایه کند.

رییس جمهور همچنین در این پیوست حکم، سازمان برنامه و بودجه کشور را موظف کرد هر 6 ماه یک بار گزارش مقایسه ای از پیشرفت و تحقق برنامه درباره اولویت های ابلاغی را به دفتر رییس جمهور ارایه نماید تا عملکرد و چگونگی پیشرفت برنامه ها ارزیابی شود.

متن حکم پیوست به این شرح است: بسم الله الرحمن الرحیم جناب آقای محسن حاجی میرزایی وزیر محترم آموزش و پرورش دولت دوازدهم، براساس برنامه هایی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولویت های 23 گانه عمومی و تخصصی وزارت آموزش و پرورش ابلاغ شد

اولویت های 23 گانه عمومی و تخصصی وزارت آموزش و پرورش ابلاغ شد