مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 شهریور 1398 ساعت 15:332019-09-03اقتصادي

نحوه توزیع دفترچه های ارزان قیمت دولتی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از وزرات صنعت معدن و تجارت، عباس قبادی با بیان اینکه نمایشگاه های مهر از پانزدهم شهریور ماه با هدف تامین لوازم التحریر مورد نیاز دانش آموزان با قیمت های مناسب آغاز به کار می کند، - معاون بازرگانی داخلی وزارت صنعت، معدن و تجارت از نحوزه توزیع 15 میلیون دفترچه تهیه شده با ارز دولتی 4200 تومانی خبرداد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از وزرات صنعت معدن و تجارت، عباس قبادی با بیان اینکه نمایشگاه های مهر از پانزدهم شهریور ماه با هدف تامین لوازم التحریر مورد نیاز دانش آموزان با قیمت های مناسب آغاز به کار می کند، گفت: براساس تصمیمات اتخاذ شده، زمان برگزاری نمایشگاه ها در سراسر کشور یکسان نیست.

معاون بازرگانی داخلی وزارت صنعت، معدن و تجارت افزود: مسئولیت در این حوزه به عهده استانداری هاست و به فراخور وضعیت هر استان، مسئولان شرایط برگزاری نمایشگاه را تدوین می کنند.

وی با تاکید بر اینکه لوازم التحریر مورد نیاز در سال جاری در پرمصرف ترین ماه سال یعنی مهر تامین شده است، ادامه داد: اقدامات لازم در این حوزه انجام شده است و به دنبال تامین منابع مالی مناسب بانکی با کمترین سود و بهره برای تداوم روند تولید در سال جاری هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نحوه توزیع دفترچه های ارزان قیمت دولتی

نحوه توزیع دفترچه های ارزان قیمت دولتی