مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 شهریور 1398 ساعت 15:332019-08-31بين الملل

روزنامه نگار «بی آبرو» در بی بی سی!


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، بی اعتباری و دروغگویی روزنامه نگاران مخالف جمهوری اسلامی از جمله مسائلی است که بارها به اثبات رسیده تا جایی که حتی صدای هم طیفان آنها نیز درآمده است! در همین خصوص پناه فرهاد بهمن، - امیر طاهری از جمله روزنامه نگاران سلطنت طلب است که در شبکه های ماهواره ای همچون بی بی سی فارسی به عنوان کارشناس حضور پیدا می کند و در رسانه هایی همچون کیهان لندن و ایندیپندنت فارسی نیز مقاله می نویسد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، بی اعتباری و دروغگویی روزنامه نگاران مخالف جمهوری اسلامی از جمله مسائلی است که بارها به اثبات رسیده تا جایی که حتی صدای هم طیفان آنها نیز درآمده است!در همین خصوص پناه فرهاد بهمن، از خبرنگاران سابق بی بی سی که اخیرا به شبکه ایران اینترنشنال مهاجرت کرده است در توییتر خود با اشاره به دروغ های امیر طاهری، از روزنامه نگاران سلطنت طلب پرداخته و نوشته است: امیر طاهری یکی از بی آبروترین و غیرمعتبرترین روزنامه نگاران ایرانی در رسانه های دنیاست.

شش مورد از بزرگترین رسوایی های او را می توانید در صفحه ویکی پدیای انگلیسی اش ببینید:مثل ارجاعات او در کتاب خانه جاسوسان به اسنادی که وجود خارجی ندارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روزنامه نگار «بی آبرو» در بی بی سی!

روزنامه نگار «بی آبرو» در بی بی سی!