مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 شهریور 1398 ساعت 13:382019-08-26سياسي

مسئولان آهنگ خدمت دوباره را بنوازند


مسئولان آهنگ خدمت دوباره را بنوازند و فصل نویی از مجاهدت برای مردم را رقم بزنند و هم مردم با حمایت های خود دل مسئولان را گرم کنند تا کشور روزگار بهتری پیدا کند.

- وزیر اطلاعات گفت: مسئولان آهنگ خدمت دوباره را بنوازند و فصل نویی از مجاهدت برای مردم را رقم بزنند و هم مردم با حمایت های خود دل مسئولان را گرم کنند تا کشور روزگار بهتری پیدا کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام سیدمحمود علوی در مراسم بزرگداشت شهدای دولت در مسجد مهدیه همدان، ضمن گرامیداشت هفته دولت، عنوان کرد: مسئولان باید در هفته دولت کارکرد یکساله خود را مرور کنند، عیب ها و آسیب ها را شناسایی کرده و آسیب زدایی کنند، نقاط قوت را تقویت و زمینه ها را برای خدمت بیشتر به شما مردم فراهم آورند.

وی افزود: از سوی دیگر هفته دولت، پیوند مردم و خدمتگزاران را تجدید می کند و هرچه این پیوند مستحکمتر باشد و مردم حق مسئولان و مسئولان حق مردم را ادا کنند، ثمرات و برکات نصیب همه می شود چرا که حکومت متعلق به مردم است و مسئولان نیز جزیی از مردم هستند و گوشه ای از کار شما مردم را به امانت بر دوش گرفته اند و نتیجه آن می شود که هم مسئولان حق مردم را و هم مسئولان حق مدیریتی جامعه را ادا کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئولان آهنگ خدمت دوباره را بنوازند

مسئولان آهنگ خدمت دوباره را بنوازند