مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 شهریور 1398 ساعت 12:382019-08-26فرهنگي

تهدیدهای موجود در اینترنت را باید به فرصت تبدیل کرد


مدیرکل دبیرخانه مرجع ملی کنوانسیون حقوق کودک گفت: مسئله اینترنت برای کودکان، امروز یک ضرورت محسوب می شود که اگر مدیریت لازم درخصوص آن صورت نگیرد، - به طور قطع این امکان در دراز مدت آسیب زا خواهد بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا ، صبح امروز (دوشنبه) کنفرانس تخصصی کودک و نوجوان در سالن کتابخانه مرکزی اصفهان همزمان با آخرین روز سی و دومین جشنواره بین المللی فیلم کودک و نوجوان برگزار شد.

حسین عرفانی مقدم- مدیرکل دبیرخانه مرجع ملی کنوانسیون حقوق کودک، در این کنفرانس با اشاره به حقوق اولیه و ساده کودکان در جامعه، به نکته ضروری و پراهمیت مدیریت فضای مجازی، به عنوان محیط سرگرم کننده برای آن ها اشاره کرد.

وی در این خصوص گفت: باید تهدیدهای موجود در اینترنت را به فرصت تبدیل کرد و نحوه صحیح استفاده از اینترنت و شبکه های اجتماعی را به کودکان آموخت.

عرفانی مقدم معتقد است که مسئله اینترنت برای کودکان، امروز یک ضرورت محسوب میشود که اگر مدیریت لازم درخصوص آن صورت نگیرد، به طور قطع این امکان در دراز مدت آسیب زا خواهد بود.

محمدرضا حبیبی، رییس کل اداره دادگستری استان اصفهان در این نشست ضمن بیان این نکته که کودکان امروز زنان و مردان، پدران و مادران آینده مملکت هستند، بنابراین جز احترام عملی به حقوق کودکانه، راه دیگری برای حفظ سلامت جامعه آینده وجود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تهدیدهای موجود در اینترنت را باید به فرصت تبدیل کرد

تهدیدهای موجود در اینترنت را باید به فرصت تبدیل کرد