مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 شهریور 1398 ساعت 12:332019-08-26دانش

مرکز نوآوری دانشگاه کردستان از دانشجویان دعوت به همکاری کرد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مرکز نوآوری دانشگاه کردستان در اطلاعیه ای از تمامی دانشجویان دارای تجربه در زمینه آموزش مهارت های نوآوری و خلاقیت یا هر مهارت عملی مستقیما مرتبط با اشتغال در زمینه های مختلف و علاقه مند به برگزاری کارگاه هایی در این موارد، - مرکز نوآوری دانشگاه کردستان در اطلاعیه ای از دانشجویان دارای تجربه در زمینه آموزش مهارت های نوآوری و خلاقیت دعوت به همکاری کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مرکز نوآوری دانشگاه کردستان در اطلاعیه ای از تمامی دانشجویان دارای تجربه در زمینه آموزش مهارت های نوآوری و خلاقیت یا هر مهارت عملی مستقیما مرتبط با اشتغال در زمینه های مختلف و علاقه مند به برگزاری کارگاه هایی در این موارد، دعوت به همکاری کرد.

دانشجویان علاقه مند تا 10 شهریور فرصت دارند مدارک شناسایی خود را در ایمیلی با عنوان همکاری در برگزاری کارگاه به آدرس innovation@uok.

ac.

ir ارسال کنند.

بنا بر اعلام مرکز نوآوری دانشگاه کردستان، برگزیدگان علاوه بر امکان انتقال مهارت و تجربیات خود به سایر علاقه مندان، از حق الزحمه مرکز نوآوری و گواهی برگزاری دوره و همکاری با مرکز نوآوری، بهره مند خواهند شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرکز نوآوری دانشگاه کردستان از دانشجویان دعوت به همکاری کرد

مرکز نوآوری دانشگاه کردستان از دانشجویان دعوت به همکاری کرد