مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 شهریور 1398 ساعت 12:232019-08-26بين الملل

پهپاد خود را مسلح نکنید!


سازمان هوانوردی فدرال آمریکا به مردم هشدار داد که از مسلح کردن پهپادهای خود پرهیز کنند تا مجبور به پرداخت جریمه چند 10 هزار دلاری نشوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از انگجت، همه احتمالا آگاه هستند که مسلح کردن هواپیماهای بدون سرنشین یا همان پهپادها ایده بدی است، اما به نظر می رسد که برخی افراد نسبت به آن بی اهمیت هستند.

سازمان هوانوردی فدرال آمریکا(FAA) هشدارهایی در مورد تجهیز پهپادها به سلاح صادر و خاطرنشان کرده است که این امر نقض قوانین و یک تخلف فدرال یا ایالتی است که افراد ممکن است مرتکب شوند.

این سازمان همچنین در این هشدار خاطرنشان کرد که مسلح کردن پهپادها می تواند آسیب جدی به فرد و حساب بانکی وی بزند، چرا که این کار تا 25 هزار دلار جریمه در بر خواهد داشت.

هنوز مشخص نیست که چه چیزی موجب این موضع شدید اللحن سازمان هوانوردی فدرال آمریکا در مورد این موضوع شده است، اما بر کسی پوشیده نیست که برخی آمریکایی ها سالهاست که پهپادهای خود را به انواع اسلحه ها، پرتابگر شعله های آتش و سایر تجهیزات نظامی تجهیز می کنند، اگرچه که غالبا از روی کنجکاوی است و هدف شومی پشتش نیست اما به هر حال خطرناک است و ممکن است جان افراد را تهدید کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پهپاد خود را مسلح نکنید!

پهپاد خود را مسلح نکنید!